Svjetski dan dijabetesa 2018

14. studenog 2018.

Povodom Svjetskog dana dijabetesa 14.11.2018. u Orto i Medi centru predstavljamo 5 osnovnih uputa za prevenciju dijabetesa.

1. Budite fizički aktivni

Fizička aktivnost ne mora značiti naporne treninge i velike troškove. Svakodnevna aktivnost može Vam pomoći i u reguliranju tjelesne težine, razine šećera u krvi i poboljšati osjetljivost na inzulin.

2. Unosite „vlaknaste“ tvari

Povrće, voće, mahunarke, razne sjemenke i žitarice sadrže vlakna koja će Vam pomoći osjećati se sitima, smanjuju rizik od srčanih problema i pomažu regulirati razinu šećera u krvi.

 3. Jedite integralne žitarice

Integralne žitarice (cijela zrna) mogu pomoći kod prevencije dijabetesa i reguliranja razine šećera u krvi. Integralne žitarice možete pronaći u raznim kruhovima, tjesteninama i pahuljicama/žitaricama.

4. Riješite se viška kilograma

Ako imate problema s prekomjernom težinom rješavanje tog problema ujedno može smanjiti rizik od dobivanja dijabetesa. Istraživanja su pokazala da osobe koje izgube oko 7% prekomjerne težine i imaju svakodnevnu fizičku aktivnost mogu smanjiti rizik od dobivanja dijabetesa za čak 60%. 

5. Izbjegavajte ekstremne dijete

Ekstremni režimi prehrane mogu Vam pomoći izgubiti prekomjernu težinu, ali samo kratkoročno. Istraživanja su pokazala da dugoročno ekstremne dijete mogu naškoditi Vašem zdravlju, a prekomjerna težina će se vratiti.

Umjesto toga, odlučite se za zdravije korake prema riješavanju prekomjerne težine poput smanjenja količine hrane koju unesete unutar jednog obroka te uzimanja većeg broja manjih obroka.

Brojne studije su pokazale da se promjenom životnih navika rizik od nastanka dijabetesa tipa 2 može smanjiti za preko 50%.

Više o dijabetesu pročitajte ovdje, a o našem prodajnom programu za dijabetes pogledajte ovdje.