Reklamacije
Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo Vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili Vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije elektroničkom poštom na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:
- može li se proizvod zamijeniti za novi,
- može li se za proizvod vratiti novac,
- šalje li se proizvod u ovlašteni servis ili
- druge informacije vezane za Vaš prigovor/reklamaciju.
Ako uočite kvar ili materijalni nedosatak na proizvodu koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja proizvoda, da biste ostvarili pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, prodavatelja morate obavijestiti u roku od dva mjeseca otkako ste otkrili nedostatak, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja.
U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije u roku od 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 01 2911 302 ili elektroničkom poštom na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati u Orto i Medi centar. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.
Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte Prodavatelja. Ako Prodavatelj organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.
Važno!
- Slika ne mora u potpunosti odgovarati proizvodu.
- Rezerviranu robu čuvamo maksimalno do 3 dana.
- Donje rublje, čarape i higijenske proizvode ne mjenjamo.
Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vaš prigovor/reklamaciju.
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o online rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS - http://ec.europa.eu/odr.
U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16). Prodavatelj će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Radnička cesta 52/I, 1000 Zagreb, Hrvatska, ili na http://www.hup.hr/.
Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Općim uvjetima poslovanja, tada primjenjuje se Zakon o obveznim odnosima.
Reklamacija u jamstvenom roku
Ukoliko sumnjate na tehničku neispravnost proizvoda, a proizvod je unutar jamstvenog roka, molimo Vas da nas kontaktirate putem maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., kako bismo dogovorili slanje proizvoda u ovlašteni servis.
Trošak slanja proizvoda na servis snosi kupac, a trošak slanja proizvoda sa servisa do kupca snosi Orto i Medi centar d.o.o., isključivo ako je ovlašteni servis utvrdio da je proizvod tehnički neispravan. U protivnom, ako je ovlašteni servis utvrdio da je proizvod tehnički ispravan, ili da je proizvod neodgovarajuće korišten i mehanički oštećen, trošak slanja proizvoda od ovlaštenog servisa do kupca snosi kupac.